Datum vyvěšení: 20. září 2011
Zodpovídá: administrator
Doba stanovená radou města pro uzavírání manželství - 1. sobota kalendářního měsíce - na radnici v obřadní síni MěÚ Vidnava.
Sňatky mimo stanovenou dobu, příp. na jiném místě jsou zpoplatněny poplatkem ve výši 1.000 Kč, tedy:
Všechny výše uvedené správní poplatky se hradí v hotovosti na pokladně MěÚ Vidnava či na matrice.
Snoubenci si při osobní návštěvě rezervují na Odboru matrika Městského úřadu Vidnava termín sňatku. Do dohodnutého data pak snoubenci, případně jeden ze snoubenců předloží při osobní návštěvě na Odboru matrika vyplněný a oběma snoubenci podepsaný „Dotazník k uzavření manželství“ a doloží originály všech potřebných dokladů. Po uzavření manželství je matričním úřadem vystaven oddací list, kteří si mohou snoubenci vyzvednout 10 dní po sňatku, kdy jim jsou též vráceny ostatní doklady.
K vyplněnému a oběma snoubenci podepsanému „Dotazníku k uzavření manželství“ pak snoubenci, případně jeden ze snoubenců předloží:
FORMULÁŘE (Žádost o povolení uzavření manželství na jiném místě, Dotazník k uzavření manželství) - jsou ke stažení níže.
Po uzavření manželství je manželům vydán oddací list, na základě kterého požádají o vydání nového občanského průkazu (v případě, že došlo ke změně údajů zapisovaných do občanského průkazu), a to do 15 dnů. V případě potřeby je třeba také požádat o nový řidičský průkaz, a to do 5 dnů od uzavřením manželství.